Microsoft Word > Seriālie dokumenti > Seriālo dokumentu izveide > 3. solis - dokumentu apvienošana
3. solis dokumentu apvienošana
Dokumentu sērijas izveidi (apvienošanu) var veikt vairākos veidos:
·
izdrukāt visu dokumentu sēriju. Lai izdrukātu
iegūtos dokumentus, pamatdokumenta rīku rindā izvēlas pogu ;
·
dokumentu sēriju izveido jaunā dokumentā. Izvēloties
pogu , tiek izveidots jauns MS
Word dokuments Form Letter, kurā atrodas visi izveidotie dokumenti.
Šo jauno dokumentu var saglabāt, rediģēt un izdrukāt;
·
gadījumā, ja nav nepieciešams veidot dokumentu
sēriju no visiem datu tabulas ierakstiem, bet tikai noteiktai ierakstu daļai,
tad, izvēloties pogu ,
atver apvienošanas nosacījumu izveides dialoga logu Merge.
Dokumentus var apvienot divos veidos:
· izdrukājot (Printer);
· izveidot jaunu dokumentu (New Document).
Apgabalā Records to be merged izvēlas, no kuriem ierakstiem veidot seriālos dokumentus:
· All visiem ierakstiem;
· From noteiktai daļai, norādot no (From) līdz kuram (To) ierakstam.
Sarežģītāku dokumentu apvienošanas nosacījumu izveide ir aprakstīta pielikumā.
|
Beidzot darbu, pamatdokuments ir jāsaglabā. Ja darba laikā datu dokumentā ir izdarītas izmaiņas, tad arī datu dokuments ir jāsaglabā. Ja dokumenti apvienoti jaunā dokumentā, tad jāizvēlas, vai nepieciešams saglabāt jaunizveidoto dokumentu Form Letter vai to tikai izdrukāt. |