Microsoft Word > Seriālie dokumenti > Seriālo dokumentu izveide > 1. solis - pamatdokumenta izveide
1. solis pamatdokumenta izveide
Lai izveidotu pamatdokumentu:
· atver dokumentu, kuru izmantos par pamatu seriāliem dokumentiem (vai jaunu);
· izmanto komandu Tools / Mail Merge .
Atvērtajā dialoga logā Mail Merge Helper norādīti trīs pēc kārtas veicamie soļi seriālo dokumentu izveidē:
Dialoga logā Mail Merge Helper
izpilda 1. soli, izvēlas pogu .
Atvērtajā sarakstā izvēlas pamatdokumenta veidu:
· Form Letters brīvas formas vēstule (dokuments);
· Mailing Labels uzlīmju lapas apdrukāšana; · Envelopes aplokšņu apdrukāšana; · Catalog kataloga veidošana; · Restore to Normal Word Document pārveidot seriālo pamatdokumentu par parastu dokumentu. |
|
Pēc dokumenta veida izvēles atveras nākamais dialoga logs, kurā jānorāda, kuru dokumentu izmantot par pamatdokumentu:
Pēc 1. soļa izpildes dialoga logā Mail Merge Helper notiek šādas izmaiņas:
·
zem pogas redzams pamatdokumenta veids un nosaukums;
·
redzama jauna poga izvēle rediģēt, t. i., mainīt pamatdokumenta saturu un
noformējumu (atvērt pamatdokumentu labošanai).